Záznam konference
Jak budovat Lovebrand 2020
Konference, která vám pomůže docílit toho, aby se vaše značka stala lovebrandem a aby ji měli rádi jak vaši zaměstnanci, tak i zákazníci.
- Jak zlepšit design služby tak, aby pro zákazníky byla přitažlivá?
- Jak vytvářet firemní kulturu, kde lidé pracují s nadšením?
- Jak vytvářet u zákazníků wow momenty a být tak v jejich očích jedineční?
- Jak využít krizi jako příležitost a stát se lovebrandem?
Záznam konference vám přináší inspirativní řečníky z odlišných prostředí, kteří vám na všechny tyto otázky odpoví.
pečlivý výběr osobností
unikátní
know-how
7 lekcí,
7 řečníků
vlastní
tempo
odkudkoliv,
kdykoliv
Řečníci a jejich přednášky
Anna Šenk
Anička je zakladatelka projektu Lepší služby, díky kterému pomáhá zlepšovat zákaznický zážitek českých firem, dříve šéfka logistiky pro Rohlík.cz a provozní ředitelka Dámejídlo.cz
Implementace teorie z knížky Great Game of Business v Alza.cz
Jack Stack, autor knížky Great Game of Business popisuje skvělý příběh své vlastní firmy, kde se mu podařilo implementovat principy a procesy, díky kterým jeho firma lépe prosperovala a jeho zaměstnanci byli šťastnější. Během svého už více jak rok dlouhého interimu v Alza.cz jsem se snažila tuto teorii aplikovat ve svém oddělení AlzaExpres. S jakými těžkostmi jsem se setkala a co se naopak z mého pohledu podařilo dobře? Jsem si vědoma toho, že praxe je často mnohem divočejší a složitější než teorie v knížkách. Skutečnými příklady a příběhy bych vás ráda podpořila v tom, abyste vaše oddělení a firmy dále vylepšovali, i když se budete potýkat stejně jako my s obtížnými úkoly a situacemi, které realita přichystá.
Martin Žufánek
lihovarník, absintový evangelista a ginový hybatel
Lovebrand Žufánek
Průkopník rukodělného lihovarnictví v Česku, který společně se svojí rodinou navrátil vážnost celému odvětví alkoholických nápojů. Jeho absinty a giny se staly předmětem sběratelské vášně po celém světě a jen díky němu si dnes v hospodě objednáte slivovici aniž byste se styděli.
Jaroslava a Tomáš Valovi
zakladatelka a generální ředitel rodinné firmy SIKO KOUPELNY A KUCHYNĚ, jedné z nejúspěšnější firmy v Čechách
Inspirujeme vším, co děláme
Jak se tvořila značka rodinné firmy SIKO Koupelny a kuchyně? Jak budujeme vztah se zákazníkem od komunikace po design prodejen? Proč je důležitá NPS a jak ji analyzujeme a následně začleňujeme do našich procesů?
Lukáš Havránek
konzultant se specializací na téma smysl v práce a firemní kultura, HR manažer GrowJOB Institute, je producentem dokumentu o extrémním vytrvalostním závodě Beskydská sedmička
Humanizace práce: alfa a omega budování lovebrandů
Mluví se o tom pěkně, a není těžké to pochopit. Žije se to však těžce. Řeč je o myšlence “lidi nejsou zdroje”. Ten, kdo se chce stát lovebrandem nejen svých zaměstnanců se tím konečně musí začít řídit. Jak ale se zlidšťováním, či “humanizací” práce začít? Představím model, který mě při práci s organizacemi provází mnoho let, a který alespoň při dodržení několika podmínek funguje.
Janek Rubeš
janek je tvůrce pořadu Honest guide, který má na YouTube přes 850 000 odběratelů, časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30
Praha jako lovebrand
Je potřebova budovat lovebrand Prahy? Existuje vůbec? Jak nás vnímají cizinci? Jak se může každý angažovat v tom, aby naše hlavní město bylo lovebrandem pro každého?
Luboš Malý
Luboš je ředitel technologických inovací ve společnosti LEGO Group, spoluzakladatel sítě RedButton a udržitelného online tržiště earthnest
Korporátní subkultura jako lovebrand
Luboš si prošel od výrobní operativy, přes manažerské pozice až po vedení globálních projektů. Nyní se ve společnosti LEGO věnuje vývoji technologií, které budou vyrábět hračky pro příští generace dětí a dospělých. Spoluutváří síť RedButton, jejímž posláním je zlepšovat prostředí v českých a slovenských firmách. Projektem earthnest umožňuje to, aby lidé nakupováním podporovali cíle udržitelného rozvoje OSN. Ve svých aktivitách mění organizace na organismy, zaměstnance na podnikatele a hierarchie na komunity. Propojuje tak na první pohled daleké světy virtuální reality, robotiky, 3D tisku či digitalizace s lidským, udržitelným a hravým přístupem k práci.
Lukáš Hejlík
Lukáš je herec, autor projektu scénického čtení Listování a Gastromapy Lukáše Hejlíka
Case study: Gastromapa Lukáše Hejlíka
Lukáš Hejlík je český divadelní a filmový herec a autor projektu scénického čtení Listování, se kterým už 18 let objíždí Česko. Na své cestování po Česku navázal i svůj další projekt - Gastromapu Lukáše Hejlíka. Gastromapa sbírá tipy na kvalitní hospody z Čech. Vydal knihu Gastromapa 365, která nabízí kromě tipů na jídlo také tipy na výlety nebo nečekaná místa.
Přehled přednášek
- Anna Šenk: Implementace teorie z knížky Great Game of Business v Alza.cz (23:02)
- Martin Žufánek: Lovebrand Žufánek (18:33)
- Jaroslava a Tomáš Valovi: Inspirujeme vším, co děláme
- Lukáš Havránek: Humanizace práce: alfa a omega budování lovebrandů (26:05)
- Janek Rubeš: Praha jako lovebrand (25:11)
- Luboš Malý: Korporátní subkultura jako lovebrand
- Lukáš Hejlík: Case study: Gastromapa Lukáše Hejlíka