Časté dotazy
Jak se dostanu k záznamu webináře
Pokud chcete získat přístup k záznamu webináře, který jste zakoupili v rámci projektu Konec prokrastinace musíte se přihlásit pod stejným e-mailem se kterým jste se registrovali na webinář.
Webinář pak najdete v sekci Moje produkty.
Problémy s přehráváním videí
Pokud váš prohlížeč nenačte nebo nespustí přehrávač videí může to být tím, že nějaký program (antivir, firewall, ...) nebo plugin či nastavení prohlížeče blokuje načtení přehrávače.
Vyzkoušejte tato řešení:
- Zkuste stránku otevřít v anonymním režimu bez pluginů
- Zkuste stránku otevřít v jiném prohlížeči
- Zkontrolujte nastavení soukromí v prohlížeči (nejvyšší stupeň často blokuje i funkční prvky stránek jako jsou právě přehrávače videa)
- Zkuste se připojit přes jiné internetové připojení (přehrávač může blokovat nastavení firewallu na vašem routeru)
- Zkuste použít jiné zařízení (přehrávač může blokovat antivir nebo firewall vašeho zařízení)
Nejde se mi přihlásit
- Zkontrolujte zda nemáte překlep v emailové adrese
- Zkuste přihlášení jednorázovým kódem
- Vyzkoušejte obnovu zapomenutého hesla
- Zkontrolujte zda vám emaily s kódem/obnovou hesla nespadly do spamu
- Pokud se stále nemůžete přihlásit ozvěte se nám na info@edumame.cz
Potřebuji daňový doklad
Pokud potřebujete vystavit daňový doklad (fakturu) ozvěte se nám na administrativa@edumame.cz a uveďte číslo objednávky a fakturační údaje. Doklad vám obratem vystavíme.
Máte jiný problém?
Ozvěte se nám na info@edumame.cz